مصاحبه آرشیو خبر ها
جان الکان : گذشته ی یوونتوس را دوباره تکرار خواهیم کرد

جان الکان : گذشته ی یوونتوس را دوباره تکرار خواهیم کرد

جان الکان در مراسمی که روز دوشنبه در مقر این باشگاه برگزار شد، از امیدواری خود برای ادامه کسب جام های یوونتوس زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری صحبت کرد.

 

الکان و آلگری به همراه رئیس ماسیمو فررو و مدیر ورزشی کریستیانو جونتولی در افتتاحیه اتاق جدید جام در موزه باشگاه در روز دوشنبه حضور داشتند.

 

الکان، مدیرعامل اکسور که سهام اصلی یوونتوس را در اختیار دارد، در این مراسم سخنرانی کرد و طی آن درباره تاریخچه افتخار یووه در مورد جام ها صحبت کرد و امیدوار است که آلگری در فصول آینده چیزهای بیشتری به مجموعه اضافه کند..

 

ما در اینجا 83 جام داریم که 82 جام با خانواده من به دست آمده است.

 

الکان به کسانی که در پذیرایی در تورین حضور داشتند گفت:

 

اینجا گذشته ای عالی وجود دارد، اما اکنون و آینده ای عالی نیز وجود خواهد داشت.

 

وی ادامه داد:

 

مربی ما در موفقیت های زیادی نقش داشته که امیدواریم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

 

الکان در ادامه درباره برنامه های خود برای آینده صحبت کرد، امید او برای لذت بردن از موفقیت در کنار هواداران و همچنین یوونتوس سنگی است که تیم ملی می تواند موفقیت های آینده خود را بر روی آن بنا کند.

 

ما همیشه نسبت به هواداران احساس مسئولیت کرده‌ایم، تعهد از جانب ما همیشه وجود داشته است و همیشه همینطور خواهد بود. امید این است که همه جنبه های مثبت را با هم به اشتراک بگذاریم و در عین حال به رشد کل کشور کمک کنیم.

 

وی افزود:

 

یوونتوس همیشه ستون فقرات تیم ملی بوده است، اسپالتی برای کار ما و همچنین تیم NextGen ما ارزش قائل است. شنبه در دربی را بردیم و شور و شوق زیادی را در ورزشگاه دیدم. من واقعاً از این بابت خوشحالم و اکنون بیایید برای آینده آماده شویم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: